Sponzorované odkazy

Velké Finále The Voice 2019 mělo nejnižší sledovanost v historii pěveckých show

Sponzorované odkazy

Letošní The Voice Česko Slovensko 2019 definitivně skončilo.

Show, která měla slibné castingové díly, které měly dokonce v několika případech i vyšší sledovnaost než loňská SuperStar 2018, nakonec zaznamenala těžký pád.

Závěrečné díly této pěvecké show měly nejnižší sledovanost v historii pěveckých show, a to dokonce od doby první České SuperStar, ve které vyhrála Aneta Langerová.

Včerejší Velké finále sledovalo pouze 400 000 diváků, což ještě žádné velké finále pěveckých show v minulosti nemělo (nižší sledovanost finálového kola měl pouze Česko Slovenský X Factor televize Prima v roce 2014).

V rámci pěveckých show na Nově se jedná o nejhorší výsledek od roku 2004.

Sponzorované odkazy:

Co za to může? Především rozhodnutí televize Nova přesunout finálová kola z neděle na sobotu. (Televize Markíza chtěla kola zachovat na neděli)

  1. díl – 10.2.2019 – 700 000 diváků (cílová skupina – 24,3%) – 1.cásting
  2. díl – 17.2.2019 – 639 000 diváků (cílová skupina – 22,7%) – 2.cásting
  3. díl – 24.2.2019 – 652 000 diváků (cílová skupina – 23,8%) – 3.cásting
  4. .díl – 3.3.2019 – 685 000 diváků (cílová skupina – 25,1%) – 4.cásting
  5. díl – 10.3.2019 – 723 000 diváků (cílová skupina – 28,2%) – 5.cásting
  6. díl – 17.3.2019 – 765 000 diváků (cílová skupina – 29,6%) – 6.cásting
  7. díl – 24.3.2019 – 784 000 diváků (cílová skupina – 28,3%) – 7.cásting
  8. díl – 31.3.2019 – 713 000 diváků (cílová skupina 27%) – 1. KO
  9. díl – 7.4.2019 – 651 000 diváků (cílová skupina 22,7%) – 2. KO
  10. díl – 14.4.2019 – 628 000 diváků (cílová skupina 22.6%) – 3. KO
  11. díl – 21.4.2019 – 541 000 diváků (cílová skupina 22,7,%) – 4. KO
  12. díl – 28.4.2019 -618 000 diváků (cílová skupina 20,9%) – 1.Souboj
  13. díl – 5.5.2019 – 633 000 diváků (cílová skupina 21,7%) – 2. Souboj
  14. díl – 11.5.2019 – 321 000 diváků (cílová skupina 9,4%) – 1. živé kolo
  15. díl – 18.5.2019 – 394 000 diváků (cílová skupina 15,2%) – 2. živé kolo
  16. díl – 25.5.2019 – 408 000 diváků (cílová skupina 16,9%) – 3.živé kolo

Výsledky sledovanosti přinesl server Mediaguru.cz

Sponzorované odkazy:

Napsat komentář

Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Více informací

Více informací o tom, jak společnost Google využívá soubory cookie, najdete ve článku zde.

Zavřít